” Jeg valgte at annoncere med en video, fordi vi havde behov for et stærkt statement om, hvem vi er som arbejdsplads. Her kan videomediet bare noget andet i forhold til profilering og branding. Det virker helt gammeldags at skulle rekruttere via printmediet. Der er ingen tvivl om, at vi vil gå video-vejen igen , vi fik ansat en tømrer i en meget svær rekrutteringstid”, siger han og fortsætter: »Vi fik at vide at videoen er blevet set over 10.000 gange. Og jeg bliver sågar stoppet og får at vide, at det var en god video, vi har lavet, det giver klart mere synlighed af min virksomhed på en helt anden måde.
Henrik Søgård – Transport Manager
”Hos IAT bruger vi levende jobannoncer fordi det virker bedre, end den almindelige avis og opslag på nettet. De medarbejdere vi søger er mere indstillet på at se noget visuelt, end bare at læse om en tilfældig stilling et eller andet sted. Jeg syntes at processen ved at lave en levende jobannonce. Det er nemt og hurtigt overstået. Et par timer så har jeg fået et godt resultat, som jeg kan bruge til noget”
»Filmen skabte en enorm interesse for vores afdeling, det øgede kendskabsgraden i en grad, vi aldrig har fået ved tidligere jobopslag. Det sjove var at vi fik mange skulderklap “godt gået” fra uventet kant« siger Christine D Knudsen.
Mette – Sølvbjerg Shoes
”Vi prøvede en levende jobannonce, det var produktet der hedder JobPoint Det var rigtig godt, vi fik 4 ansøgere til vores skobutik, det er flere end vi fik sidste gang. Noget der var meget anderledes var den branding jobannoncen gav os, jeg møde folk ud i byen der omtalte vores annonce, det har vi dog aldrig prøvet før”
Kontakt os
Joblinsen er et kreativt rekrutteringsbureau, der gør arbejdsgivere og deres ledige stillinger attraktive overfor relevante kandidater. Vi gør det gennem markedsføring baseret på velproducerede film, der formidles via search og social media samt markedsføring på flow-tv.